VEELGESTELDE VRAGEN
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Het plaatsen van een bestelling is erg eenvoudig:
1) Ga naar de pagina van het product dat je wilt bestellen; selecteer je maat en het aantal. Vervolgens klik je op bestellen.
2) Je kunt nu direct door naar de afrekenpagina of meer producten toevoegen aan je winkelmandje door op ‘verder winkelen’ te klikken.
3) Wanneer je alle zwembroeken die je wilt bestellen in je winkelmandje hebt, klik je op afrekenen en vul je daar alle gevraagde gegevens in.
4) Nadat je de gegevens gecontroleerd hebt, klik je op ‘bestelling plaatsen’
5) Afhankelijk van de manier van betalen, kun je nu betalen of krijg je de informatie over je betaling te zien.
6) Je bestelling is afgerond. Wanneer je de zwembroek(en) binnen krijgt, is afhankelijk van je betaling, wij versturen ‘direct’ op het moment dat de betaling binnen is:
bijv. iDeal betalingen voor bestellingen die we op werkdagen voor 22:00 binnen krijgen, worden nog dezelfde dag verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor Nederland geldt: bestellingen met een totaal orderbedrag boven de € 35,- worden gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen van minder dan € 35,- rekenen we een bijdrage in de verzendkosten van € 4,95. Voor België is de verzending gratis bij bestellingen van minimaal € 49,95. Daaronder rekenen we voor België € 5,95 verzendkosten. Meer informatie vind je op de pagina over verzendkosten

Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
Maten kunnen per merk of artikel soms anders uitvallen. Je kunt er vanuit gaan dat de lengte van je kind correspondeert met de maat (afhankelijk van de bouw). Onze maattabellen geven een richtlijn bij het kiezen van de juist maat, deze vind je bij maattabel

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer je op werkdagen voor 22:00 bij ons bestelt en betaalt via iDeal, heb je de volgende dag je pakketje in huis (binnen Nederland). Voor België geldt een levertermijn van 48 uur. Kies je voor overschrijving, dan versturen wij je pakketje op het moment dat de betaling bij ons binnen is. Afhankelijk van je bank kan dit 1-2 dagen duren. Heb je 3 werkdagen na je betaling nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Verkopen jullie ook zwemkleding voor dames en kinderen?
Op dit moment verkopen we alleen zwembroeken voor heren. Daarnaast hebben we een kleine collectie badlakens. Heb je bepaalde wensen voor producten en/of merken? Een mailtje naar zwemeiland@gmail.com met daarin jouw wensen, zoals bepaalde merken, wordt dan ook erg gewaardeerd.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons uiteraard betalen via iDeal. Maar ook met Paypal en met je creditcard (Mastercard of Visa) kun je bij ons terecht. Daarnaast kun je kiezen voor ‘Achteraf Betalen’ via Klarna (extra kosten € 0,99); wij versturen dan je bestelling en je krijgt een mailtje met verschillende betaalmogelijkheden, zoals iDeal en overschrijving. Je wordt geacht om binnen 14 dagen na je bestelling te betalen. Voor België hebben we de betaaloptie Bancontact / Mister Cash. Tot slot kun je ook met de Fashioncheque betalen.

Kan ik mijn producten retourneren?
Ja, tot 14 dagen na je aankoop is het mogelijk om de zwembroeken te retourneren. Bekijk de voorwaarden en meer informatie op de pagina over retourneren.

Zijn de prijzen op zwemeiland.nl inclusief BTW en verzendkosten?
De prijzen op onze website zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.

Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog binnen?
Zwembroeken die uitverkocht zijn, zijn vaak onderdeel van een seizoenscollectie. Helaas is het voor ons in de meeste gevallen niet mogelijk om deze opnieuw te bestellen. We streven ernaar om een grote collectie zwembroeken altijd op voorraad te hebben. Uiteraard kan je altijd even contact opnemen als je graag wilt weten of bepaalde zwembroeken nog binnen komen.

Kan ik de zwembroek(en) naar een ander adres laten versturen?
Ja, bij het bestellen kan je aangeven dat het factuur- en afleveradres anders zijn. Zo kun je bijvoorbeeld een cadeautje direct naar de ontvanger laten versturen en ontvang je zelf de factuur per e-mail. Met onze gratis cadeauservice kun je de zwembroek(en) ook in laten pakken in cadeaupapier.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Wij geloven dat je makkelijk moet kunnen bestellen. Een account aanmaken is dus niet noodzakelijk om een bestelling bij Zwembroeken.nl te kunnen plaatsen. Wanneer je wel een account aanmaakt, is dit voor de volgende keer wel makkelijk, je hoeft dan je gegevens niet opnieuw in te vullen.

Hoe zit het met de garantie?
Je hebt recht op de wettelijke garantie. Op zwemeiland.nl vind je boxershorts van alle topmerken, je mag dus kwaliteit verwachten. Bereikt een product je niet in perfecte staat of vertoont het -bij normaal gebruik, binnen de wasadviezen- binnen korte tijd mankementen, dan zorgen wij dat je een nieuw product ontvangt of (een deel van) je geld terugkrijgt.

Andere vragen?

Nofollow